Przepisy

niedziela, 20 października 2013

Leniwy łakomczuch

Cześć, jestem Ewe. 
Nie jestem profesjonalnym kuchmistrzem. Gotuję tak jak mi pasuje i jak nauczyła mnie mama.  Jestem leniwym łakomczuchem o dużej rodzinie. Stworzyłam tego bloga tylko 
i wyłącznie dla siebie. 

Wiecznie traciły mi się karteczki z przepisami, a potem musiałam na nowo szukać 
przepisów oraz smaku we wszystkich potrawach, które robiłam.

Przepisy, które pojawią się tutaj od czasu do czasu, nie będą wykwintne, idealne do podania w restauracji pięciogwiazdkowej. Będą dosyć proste, czasami niekoniecznie zdrowe,  na pewno w miarę tanie i ogólnodostępne, a najważniejsze, że będą zrobione tak by smakowało wszystkim.

Dałam ten blog jako publiczny, bo jestem osobą, która lubi się dzielić.
Mam nadzieję, że sobie nawzajem pomożemy.

Pierwszy przepis pojawi się już jutro.
~Buziaky, Ewe!